Wednesday, July 28, 2010

APARTMENT SIERRA RESIDENCY

Gambar Hiasan - Batt HP habis masa sampai situ
Minggu lepas, saya ada pergi ke Puchong dan berjalan-jalan dan bertinjau-tinjau kawasan Bandar Kinrara dan saya tertarik dengan sebuah apartment yang baru siap di bina terletak atau bukit yang tak berapa tinggi di BK5 kalau tak salah saya. Nama apartment tu Sierra Residency atau Sri Sierra kot, lebih kuranglah. Yang bestnya tempat tu ialah lokasinya berada tepi bukit dan memang kalau tak pasang air cond pun, angin sentiasa ada.... saya tanya guard kat situ, ada kosong lagi ke? Dia jawab sudah sold out, tapi ada new phase sebelah bukit sana sambil dia tunjukkan kawasan kosong yang betul2 berada sebelah bukit dan kawasan hutan...wahhh lagi cool. Maybe bila launching nanti saya boleh tengok apa pulak yang menarik di kawasan tu.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails