Thursday, July 22, 2010

DINNER DI SECRET RECIPE


Malam ni saya dinner di Secret Recipe(SR). Saja sekali sekala nak belanja keluarga. Asyik makan nasi dengan lauk pun kadangkala muak juga, so ubah seleralah. Maybe ramai yang dah tahu dan mahir sangat dengan menu SR ni, so rasanya tak payahlah saya cakap panjang2 pasal apa yang ada di SR tu. Cuma malam ni saya order Thai Green Curry Chicken. Anak ke 2 saya order kids burger yang ada bendera tapi bukan bendera Malaysia, dan sorang lagi anak saya order Fish & Chips. Macam biasalah, wife saya sure share dengan saya sebab selalunya kalau order lagi sure tak habis. Di SR ni, kalau tak beli cake diorang, maknanya tak lengkap kalau pergi ke sana sebab memang kepakaran diorang adalah cake mereka yang pelbagai rasa dan sedap pulak tu. Siapa sangka Durian dengan cheese pun boleh di gabungkan sekarang menjadi cake!! Rasa Thai Green Curry Chicken dia bolehlah tahan...kadangkala sedap, kadangkala rasa biasa saja...almaklumlah, diorang masak ni kadang-kadang ikut menu je...bukan kat restoran, ikut pada naluri dan citarasa tukang masak tu sendiri. Tapi outcome dia lain lah pulak, dia boleh jadi sedang sangat dan boleh jadi tak sedap.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails