Tuesday, September 14, 2010

BERAYA DI JOHOR BAHRU

R&R Machap - Penuh sampai luar
Jarang benar sy tidak ‘mengupdate’ blog entry melebihi 2 hari. Cuti raya punya mood sampai ke blog dia punya effect. Anyway, saya masih lagi dalam mood cuti sehingga isnin depan tetapi adalah masa terluang sikit untuk melepaskan rindu terhadap blogging. Diharap semua bloggers sentiasa ceria dan gembira di Hariraya , lagipun Raya sebulan…so raikanlah selagi boleh dan selagi termampu. Banyak benar ingin saya perkatakan sepanjang cuti saya ke Johor Bahru, tempat kelahiran saya.Bermula dalam perjalanan balik, saya, singgah di R&R Machap. Penuh orang sampai nak cari parking pun susah. Dahlah sebelum tu saya tersangkut jam di Seremban, tapi nasib baik tak panjang, adalah sangkut dalam setengah jam… tak macam dulu saya pernah tersangkut jam hampir 3 jam di Seremban. Selepas je Seremban, perjalanan clear all the way. Biasanya saya drive memang tak laju…dalam 110 hingga 130km/jam. Tengok keadaan. Kira dalam 4jam setengah sampailah di JB daripada Shah Alam. Sampai di JB, saya terus check in di Seri Malaysia sebab rumah parents saya tak cukup untuk saya dan family, jadi saya dah booking awal-awal di Seri Malaysia yang terletak berdekatan dengan Stadium Larkin….

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails