Wednesday, June 13, 2012

JADIAN - THE JUNAS MONKEY

Lagu pilihan Jom Santai Sekejap bulan ini adalah lagu nyanyian dari kumpulan The Junas Monkey bertajuk Jadian. Memang sedap di dengar dan ahli band semua handsome2..ahaksss. Video clip dia pun cukup simple dan seronok untuk ditonton... Untuk melihat video clipnya, anda boleh ke youtube atau terus ke facebook Jom Santai Sekejap  Liriknya adalah seperti dibawah...enjoy!


Jadian - The Junas Monkey
Aku suka dia tapi ku tak tau untuk 
Bilang kepadanya jika aku suka
Jatuh cinta kepadanya
Dia cinta yang pertama
Dia yang bisa membuat aku merasa deg-deg
Berdebar di dada diam saat mengingatnya

Bulan tolong katakan
Bintang bantu bisikkan
Kepada dirinya kalau aku mau 
jadi kekasihnya

Aku yakin diriku nanti pasti membuatnya
Suka kepadaku cinta kepadaku
Dan kita akan jadian

1 comment:

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails