Thursday, November 29, 2012

CINTA..UNTUNG ATAU RUGI?

Setiap kali aku DEBIT kan cintaku, selama itulah kau tetap CREDITkan hatimu kerana katamu kasihsayang ku kurang BALANCE. Rupa paras AKAUN bank jugak cuma cukup untuk diri sendiri, belum lagi berdua, bertiga nanti. Aku cuba buat ADJUSTMENT pada sikap aku namun CLOSINGnya tetap sama. Kau cakap  tak guna nak TRIAL lagi, memang nyata cinta kita pasti RUGI. Aku cuba cari SALES agar kemesraan kita mendapat UNTUNG. Namun aku POST jugak semangat cinta yang ada, aku IMBANGkan keyakinan diri dan akhirnya PENYATA sikap aku menampakkan PERUBAHAN. ASET kasihsayang aku bertambah, PERBELANJAAN dan PENGHAPUSAN sikap putus asa menampakkan UNTUNG cintaku. Akhirnya semua itu menjadi MODAL kebahagiaan aku di masa depan... 

3 comments:

  1. ehem ehemmmm. kakCT tunggu kad aje ye.

    ReplyDelete
  2. sy pon tggu kad....jgn lupe jemput....xkisahla dh debit or kredit....janji mkn free...hihihi.....senget

    ReplyDelete
  3. kite pon tggu kad...xkisahla debit or kredit...yg penting....dpt mkn free....hehehe....senget

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails